Dit is een overzicht van hoe men te werk moet gaan om online te boeken.

U kiest eerst het land en de bestemming die u wenst.

Het online boekingsysteem kan op 2 manieren worden gestart:

  1. u klikt op de knop 'Boek online' in de hoofding van de bestemming.
  2. of u gaat naar de 'Prijs' pagina door op het desbetreffende tabblad te klikken in de hoofding van de bestemming en u klikt op één van de links 'Online Boeken' op de verschenen pagina.

Het online boekingsformulier is gespreid over 3 stappen:

Stap 1:

  • Wanneer u via manier 1 boekt (zie boven) dient u uw hotel, reisduur en vertrekdatum zelf te kiezen. Bij manier 2 worden deze drie items automatisch ingevuld door het systeem.

Type pension:

  • Of u kiest een pensionregeling die voor iedere deelnemer van de reis zal gelden
  • Of u kiest 'pension per persoon aanpassen' om voor ieder apart een pensionregeling te kiezen. (zie stap 2) (Niet bij alle bestemmingen beschikbaar)
  • Aantal personen: Het aantal volwassenen en kinderen die aan deze reis zullen deelnemen.
  • Aantal kamers: Afhankelijk van het aantal volwassenen en kinderen vult u hier het aantal één- of tweepersoonskamers in.
  • Klik nu op 'Verder' om door te gaan naar stap 2.

Stap 2:

  • U vult de persoonlijke gegevens in van de hoofdpersoon (Velden met een ster (*) zijn verplicht in te vullen)
  • Indien 'pension per persoon aanpassen' werd gekozen in stap 1 kiest u ook het type pension voor de hoofdpersoon en eventuele medereizigers.
  • Optioneel kunt u ook de naam en adresgegevens invullen van de volwassen medereizigers. (gebruik de knop 'zelfde adres' om hetzelfde adres van de hoofdpersoon te gebruiken)
  • Indien er kinderen meereizen vult u de geboortedatum in van elk kind. (verplicht in te vullen)
  • Afhankelijk van de bestemming kunnen op deze pagina de eventuele opties voor de kamers worden aangevinkt.
  • Klik op 'Verder'.

Stap 3:

  • Indien gewenst kiest u een verzekering.
  • Kies uw opstappplaats (indien gewenst)
  • Komt u met de wagen naar Herman & Vandamme, dan kunt u een plaats reserveren op onze parking. (facultatief)
  • Geef vervolgens het nummer en de periode in waar en wanneer u het best bereikaar bent, alsook eventuele bijkomende opmerkingen. (facultatief)
  • Indien gekend kunt u uw klantnummer invullen. (facultatief)
  • Tenslotte kunt u ons ook laten weten of u een cataloog via de post en/of onze e-mail nieuwsbrief wenst te ontvangen.
  • Klik op 'Versturen' om te eindigen.

Ziezo, u hebt uw online boeking verstuurd. U krijgt nog een bevestiging via e-mail met een overzicht van uw boeking en alle gemaakte keuzes.
Veel reisplezier!

U kan bij uw reservatie steeds een bepaalde kamervoorkeur opgeven (bv. een bepaald uitzicht, verdieping, kamernummer, …) Wij geven dan uw voorkeur door aan de hotelier. Voorkeuren worden echter nooit bevestigd of gegarandeerd. Klachten omtrent voorkeuren allerhande kunnen wij niet behandelen.

Voor alle reizen moet u in het bezit zijn van een geldige identiteitskaart, geldig tot 6 maanden na retour.

Ook voor kinderen jonger dan 12 jaar, is een kids-ID verplicht. Minderjarigen die zonder ouder of voogd het land verlaten hebben een toelating nodig met een stempel van de stad of gemeente waar hij of zij woont.

Bij bepaalde bestemmingen (Groot-Brittannië en Kroatië) moet je rekening houden met strenge grenscontroles. Wanneer je niet in het bezit bent van een geldig identiteitsbewijs aan de grens, zal men je de toegang tot het land weigeren. De terugreis is dan voor eigen rekening.

Niet-Europeanen raden wij aan om contact op te nemen de bevoegde ambassade.

De labels om aan de bagage te hangen worden aan uw bagage bevestigd net voor het vertrek door de chauffeur.

Wij vragen onze klanten altijd bij de reservatie, wanneer zij niet tevreden zijn, hun klachten te melden tijdens de reis. Uw eerste contactpersonen zijn de chauffeur en/of de gids. Kunnen zij U niet helpen, aarzel dan niet om het kantoor te contacteren. Ook buiten de kantooruren zal Herman & Vandamme proberen uw klacht te verhelpen. Wanneer een klacht pas na de reis gemeld wordt, zal deze als ongeldig beschouwd worden.

Een plooibare kinderwagen mag meegenomen worden, ter vervanging van de bagage van het kind.

Kinderen kleiner dan 1,35 meter moeten in een geschikt kinderbeveiligingssysteem meereizen. Wanneer de kinderen groter zijn dan 1,35 meter is een kinderzitje niet meer verplicht en moeten ze de veiligheidsgordel dragen.
Herman & Vandamme biedt geen kinderzitjes aan. U bent als klant verantwoordelijk om een aagepast kinderzitje te voorzien en te installeren voor uw kind.

Voor kinderen jonger dan 12 jaar, is een kids-ID verplicht.

Kinderen ouder dan 12 jaar moeten een geldige identiteitkaart bij zich hebben.

Minderjarigen die zonder ouder of voogd het land verlaten hebben een toelating nodig met een stempel van de stad of gemeente waar hij of zijn woont.

Bestemmingen zoals Groot-Brittannië en Kroatië hebben een strenge grenscontrole. Wie geen (geldige) identiteitskaart bij heeft zal niet toegelaten worden tot het land en bijgevolg op eigen houtje moeten terug keren naar België.

Wanneer u een bestemming boekt die een internationale reispas vereist, zal dit ook van toepassing zijn op het kind.

Niet-Europeanen raden wij aan, om contact op te nemen de bevoegde ambassade.

Tot 15 dagen na reservatie, per e-mail, telefoon, fax of in ons kantoor.

Wij vragen om zo snel mogelijk een schriftelijke verklaring met een bewijs of attest door te sturen.
Dit kan per mail, via info@hervan.be of per post (Bruggestraat 517/519 - 8930 Menen)
Telefonisch kan onmogelijk geannuleerd worden.

Wanneer u surft naar een bepaalde bestemming op onze site en vervolgens klikt op het tabblad PRIJS, kan men aan de hand van de link ONLINE BOEKEN zien of er nog plaats is.

Deze link wordt namelijk vervangen door de VOLZET melding wanneer geen plaats meer voorzien is en kan er bijgevolg niet meer online geboekt worden.

 

Wanneer u online reserveert, worden de plaatsen ook door ons reservatiesysteem bepaald. U kan uiteraard wel kiezen tussen Royal Class plaatsen of luxe 4 sterren zetels. Verder kunt u ook een voorkeur doorgeven en het systeem houdt daar rekening mee in de mate van het mogelijke. Het is helaas niet meer mogelijk om achteraf nog de zitplaatsen te gaan wijzigen.

Naast uw bestelbon heeft u op dag van vertrek geen andere papieren nodig. Voor reizen naar Spanje krijgt u bij het opstappen van de autocar nog een hotelvoucher van onze chauffeur. Voor andere reizen wordt dit bijgehouden door de reisbegeleider of gids.

Om discussies te vermijden is het wel aangeraden om naast uw bestelbon ook uw betaalbewijzen mee te brengen. Wanneer u twijfelt of de betaling hier wel goed toegekomen is, kunt u altijd telefonisch contact opnemen en dan kijken wij het onmiddellijk voor u na.

 

Daarnaast ontvangt u, indien u een e-mailadres opgegeven hebt, de voucher ook per mail. 

Vanaf 2019 staan wij geen honden meer toe op alle autocars van Herman & Vandamme, omwille van de reglementeringen.

Wanneer u een parkingplaats gereserveerd hebt, mag u op dag van vertrek gewoon uw wagen op een vrije plaats zetten. Onze parking zelf is niet genummerd, het nummer die op uw papieren staat is enkel voor ons reservatiesysteem.
In onze cafetaria zal uw wagenkaart klaarliggen met uw naam erop, gelieve die aan uw achteruitkijkspiegel te hangen, of op uw dashboard te leggen.

In geval van nood of problemen kan u altijd onze noodcentrale contacteren op het nummer: 056 41 11 11. Op het antwoordapparaat krijgt u telkens het mobiel nummer van wacht door. Onder noodgeval begrijpen wij: uw busje is te laat bij opstap, u dreigt zelf later te komen bij vertrek, u bent verloren gelopen in het buitenland, u bent ziek of heeft een ongeval gehad in het buitenland … Wij vragen met aandrang om dit nummer alleen te gebruiken in geval van nood, uit respect voor onze medewerkers.

Sinds april 2018 bieden wij gratis WiFi op alle touringcars van Herman & Vandamme. Hou onderweg contact met het thuisfront, check je mails, Sociale Media of lees de krant. Streamen (zoals bv. Netflix & Youtube) is helaas niet mogelijk. Het datagebruik is per klant gelimiteerd en kan, zoals elke WiFi verbinding, wel eens storing hebben. Wij hebben gekozen voor het beste systeem op de markt na een uitvoerige testperiode, helaas is geen enkel systeem feilloos. Toch hebben wij ervoor gekozen om u deze service gratis aan te bieden, weliswaar voor een gelimiteerd pakket data per klant zodat het voor iedereen even goed werkt.

U kan steeds annuleren maar er dient altijd een annuleringskost betaald te worden.

Dit is afhankelijk van de datum van annulatie:

  • Tot 60 dagen voor vertrek: 15% met een min. €50 p.p.
  • Van 60 dagen tot 03 dagen voor vertrek: 25% met een min. €100 p.p.
  • Van 29 tot 10 dagen voor vertrek: 50% met een min. €200 p.p.
  • Van 9 tot 3 dagen voor vertrek: 90% met een min. €250 p.p.
  • Bij annulering minder dan 3 dagen voor afreis of niet-aanmelding: 100% van de totale reissom. 

Ziekte, ongeval, overlijden van de verzekerde of een familielid tot in de 2de graad of van de reisgezel.

  • Complicaties tijdens de zwangerschap
  • Intrekken van verlof (met attest)
  • Afsluiten van een nieuwe arbeidscontract
  • Belangrijke schade aan onroerende goederen
  • Oproep als getuige of jurylid bij een rechtbank
  • Herkansingsexamen
  • Adoptie van een kind
  • Oproep voor een orgaantransplantatie

Bovenstaande opsomming is slechts een summier overzicht van de algemene verzekeringsvoorwaarden. Voor elke interpretatie van de voorwaarden en waarborgen geldt enkel en alleen de volledige tekst van de algemene verzekeringsvoorwaarden.

U kan altijd annuleren, maar er zijn altijd kosten aan verbonden.

Dit is afhankelijk van de datum van annulatie:

  • Tot 60 dagen voor vertrek: 15% met een min. €50 p.p.
  • Van 60 dagen tot 03 dagen voor vertrek: 25% met een min. €100 p.p.
  • Van 29 tot 10 dagen voor vertrek: 50% met een min. €200 p.p.
  • Van 9 tot 3 dagen voor vertrek: 90% met een min. €250 p.p.
  • Bij annulering minder dan 3 dagen voor afreis of niet-aanmelding: 100% van de totale reissom. 

Wanneer u geen annuleringsverzekering afgesloten hebt, dan moet er een annuleringskost betaald worden.

Dit is afhankelijk van de datum van annulatie:

  • Tot 60 dagen voor vertrek: 15% met een min. €50 p.p.
  • Van 60 dagen tot 03 dagen voor vertrek: 25% met een min. €100 p.p.
  • Van 29 tot 10 dagen voor vertrek: 50% met een min. €200 p.p.
  • Van 9 tot 3 dagen voor vertrek: 90% met een min. €250 p.p.
  • Bij annulering minder dan 3 dagen voor afreis of niet-aanmelding: 100% van de totale reissom. 

Voorkom teleurstelling en boek zo vroeg mogelijk. Zo kan u de vertrekdatum, zitplaats en het hotel boeken van uw voorkeur. Vaak geniet u ook van een vroegboekkorting (niet geldig op promoties). Wanneer het hotel van uw keuze nog een promo wil lanceren op de datum die u geboekt heeft, dan zorgen wij ervoor dat die voor uw boeking OOK van toepassing is. Het verschil krijgt u dan terug in de vorm van een waardebon. In principe betaalt u altijd minder, wanneer u vroeg boekt. Bij ‘Last Minutes’ is het vaak zoeken naar een hotel die nog beschikbaar is.

1 standaard reiskoffer (80x60 cm & max. 25 kg) en een kleine handbagage per persoon zijn toegelaten. Bij het inchecken voor vertrek, krijgt u een beveiligde label. Alleen bagage met een beveiligde label zal ingeladen worden voor de terugreis. Fietsen, grote of meerdere stukken bagage kunnen niet meegenomen worden. De kofferruimtes zijn beperkt in afmeting en onze chauffeurs moeten die inladen op de knieën. Bagage stukken die te zwaar zijn belasten de rug van de chauffeurs te veel, om die reden kan men die dan ook weigeren.

€ 3,40 per dag per persoon, voor een pakket inclusief annulering & reisbijstands- verzekering bij VAB.

Bij reservatie krijgt u een bestelbon of een reservatiebevestiging, met alle infor- matie over het vertrekuur, hotel & betaalinformatie. Voor vertrek krijgt u thuis de voucher voor vertrek. De beveiligde bagagelabels krijgt u bij vertrek van de chauffeur. De beveiligde bagagelabel moet aan de koffer blijven tot na de terugreis.

Wij kunnen maximaal 2 manuele & plooibare rolstoelen meenemen in de koffer- ruimte van car. Wanneer u een plooibare rolstoel wil meenemen, dan moet dit gemeld worden bij reservatie. Een elektrische rolstoel kan onmogelijk mee, deze kan meestal ter plaatse geboekt worden. Onze cars zijn niet uitgerust met rolstoelliften, rolstoelplaatsen of andere hulpmiddelen.

Herman & Vandamme biedt deze verzekeringen aan, als een extra dienst. Wij raden u wel steeds ten stelligste aan om een verzekering te nemen.
Het staat u natuurlijk vrij om een andere verzekeringsmaatschappij aan te spreken maar dan dient de procedure via de verzekeringsagent geregeld te worden. U kan ook, op eigen risico, vertrekken zonder verzekering.

 

  1. Een bestelbon, met alle details van u reservatie.

  2. Het standaard informatieformulier

  3. Begeleidende brief met het programma, inclusief & exclusief en alle informa-

    tie over uw reis.

  4. Informatie over de beschikbare verzekeringen. Indien u een verzekering af-

    gesloten heeft, krijgt u de voorwaarden van de verzekeringen mee.

Vanaf November 2018 krijgt u automatisch alle documenten, inclusief alle bijlagen per e-mail. Op die manier krijgt u deze sneller dan met de reguliere post, maar krijgt u bv. Ook een betaalbevestiging bij ontvangst van het voorschot, saldo, 3 dagen voor de afreis. Wie geen e-mailadres heeft, kan zijn bestelbon met bijlagen & vouchers per reguliere post, thuis opgestuurd krijgen.

De minimumbezetting om de reis te garanderen is 60 %, de uiterste annuleringsda- tum is 60 dagen voor afreis.

Wij vermelden online bij elk hotel of programma of ze geschikt zijn voor andersva- liden. U kan de informatie uiteraard ook telefonisch bekomen.

• Er zijn geen bijzondere vaccinaties verreist voor onze reizen, bij opmaak van de brochure. De standaardvaccinaties zijn wel van toepassing, dit dient individueel bij de huisarts besproken te worden.

• Eenreisapotheekisbijzondernuttig,uwapotheekkanuhierdenodigeinfover- schaffen.

Twee ervaren, plichtsbewuste chauffeurs zijn een absolute vereiste voor een geslaagde vakantie. Wij zien er nauwlettend op toe dat de wettelijke reglementeringen gerespecteerd worden. De pauzes onderweg zijn dan ook aangepast aan de wettelijke rij- & rusttijden om de veiligheid onderweg te garanderen. De bestuurders van onze cars zijn niet alleen chauffeurs met een gedegen wegenkennis, maar ook uw gastheren die u met raad en daad zullen bijstaan.

Herman & Vandamme investeert jaarlijks in nieuwe autocars van topkwaliteit. Elke autocar wordt na vijf jaar vervangen, zodat wij altijd beschikken over een hypermoderne vloot met de laatste nieuwe veiligheidssystemen, zoals automatisch remsysteem, spoor assistent, ... Daarbij installeert Herman & Vandamme ook een alcoholslot, zodat de car niet gestart kan worden van zodra de chauffeur alcohol gedronken heeft. Alsook een track & trace-systeem die ons toelaat de route en de rijstijl van de chauffeur op te volgen. Herman & Vandamme garandeert u ook uitsluitend viersterrencars met extra beenruimte en voorzien van bar, toilet, dvd, airco en tv. Onze dubbeldekcars zijn uitgerust met Royal Class (Zie pagina 9, voor meer informatie)

Geen geknoei met maaltijden aan boord van de autocar. Wij stoppen onderweg aan een wegrestaurant waar u een maaltijd aan een gedekte tafel naar uw keus en uw beurs kan bekomen. U mag ook een picknick meenemen, op de voorzien stopplaatsen zijn meestal ook picknick plaatsen voorzien. De picknick mag niet op de autocar opgegeten worden, omwille van hygiënische redenen. Bij bepaalde rondreizen voorkomen dat tijdens de pauzes minder faciliteiten voor handen zijn.

Bij reservatie kan u, uit de beschikbare zitplaatsen, uw favoriete zitplaats kiezen. Dit is echter niet mogelijk wanneer u online boekt, dan deelt het systeem u automatisch zitplaatsen toe. Wie online boekt kan geen plaatsen kiezen, noch wijzigen achteraf. De zitplaatsen worden bevestigd op de bestelbon. Wij vermelden hier dat alle plaatsen hetzelfde comfort bieden. De u toegewezen plaats blijft voor u voorbehouden voor zowel de heen- als terugreis. We behouden ons het recht om de plaatsen te wijzigen indien de situatie ons hiertoe dwingt. Plaatswijzigingen komen niet in aanmerking voor schadeclaims of gratis annulatie. Wij doen echter altijd ons best om met uw persoonlijke voorkeur en noden rekening te houden.

Wanneer u uw laptop, tablet of telefoon meeneemt, kunt u onbeperkt én gratis gebruik maken van het on board entertainment systeem. U kan films/series kijken, muziek luisteren, bestemmingsinformatie raadplegen, de route naar uw bestemming volgen... Om ervoor te zorgen dat de reis voor iedereen zo aangenaam mogelijk verloopt, verzoeken wij u vriendelijk om uw oortjes/koptelefoon mee te nemen. De instructies kan u vinden op onze website of pagina 9.

Onze chauffeurs en gidsen staan u graag bij, wanneer het kan, tijdens de incheck in uw hotel. Vanaf november 2018 ontvangt u, na betaling van uw saldo, een hotelvoucher per e-mail. De hotelvoucher dient om in te checken bij aankomst in uw hotel, zonder deze voucher kan u niet inchecken. De kamers zijn beschikbaar op de dag van aankomst omstreeks 13.00 u. (Incheck) De dag van vertrek moeten die vrij zijn voor 10 u. (Uitcheck).

Wij vragen onze klanten altijd bij de reservatie, wanneer zij niet tevreden zijn, hun klacht te melden tijdens de reis. Uw eerste contactpersonen zijn de chauffeur en/ of de gids. Kunnen zij u niet helpen, aarzel dan niet om het kantoor te waarschuwen (+32 56 41 11 11). Ook buiten de kantooruren. Herman & Vandamme zal dan probe- ren uw probleem te verhelpen tijdens uw reis. Wanneer u de klacht pas meldt na de reis is dit te laat en wordt deze als ongeldig beschouwd!

Wij hebben gelukkig zeer weinig ervaring met dit onderwerp maar het komt helaas wel eens voor. Een klant die zich misdraagt bij vertrek, op de autocar of in het hotel: zoals lawaai, vernieling, diefstal, andere hotelgasten lastig vallen... Niemand kan dit appreciëren, noch de andere hotelgasten, noch het hotel, noch Herman & Vandamme.. In dit geval weigert Herman & Vandamme ook alle verdere toegang tot de reis. Wie uit het hotel wordt gezet krijgt geen terugbetaling voor de nachten en terugreis die hij of zij niet genoten heeft! De kosten voor een ander hotel en heen of retour zijn ten laste van de klant.

De maaltijden in het hotel starten bij het inchecken (± 13 u.) en eindigen bij het uit- checken (± 10 u.). Het ontbijt de dag van aankomst en de lunch de dag van vertrek zijn niet inbegrepen. Afhankelijk van het hotel bieden wij 4 maaltijdformules aan: Kamer & Ontbijt: alleen ontbijt

Halfpension: Ontbijt & Avondmaal
Volpension: Ontbijt, Lunch & Avondmaal
All Inclusive : Idem volpension + dranken & snacks

All Inclusive is voor ieder hotel anders. Bekijk de beschrijving voor je je keuze maakt. Iedereen in de kamer moet dezelfde maaltijdformule boeken. Bij misbruik van de formule, heeft het hotel het recht om de formule te annuleren, zonder terugbetaling.

In Spanje, Kroatië & Slovenië zijn de maaltijden meestal in buffetvorm.
Op andere bestemmingen worden de maaltijden aan tafel geserveerd.
Hou er rekening mee dat men meestal verbied om het restaurant te betreden in korte broek, zonder bovenstuk of zwemkledij.

Voor strandvakanties is geen gids voorzien maar een Host of Hostess.
Zij wonen in Spanje en ontvangen u graag op een vast tijdstip & locatie, zij komen niet dagelijks langs in het hotel. U kan bij hen terecht voor info over de bestemming, uitstappen te boeken, vragen over de terugreis of assistentie bij problemen.
U kan hun telefoonnummer terug vinden in de info map in het hotel.
Uitstappen in Spanje worden telkens aangeboden met een lokaal kantoor en lokale bus. Ze zijn echter wel beschikbaar in het Nederlands & Frans.

Voor bepaalde hotels en/of late boekingen kunnen wij de kamers soms niet meteen bevestigen. Dan maken wij uw boeking ‘op aanvraag’.
Dat wil zeggen dat wij een bevestiging moeten ontvangen van de hotelier. Na reservatie sturen wij de aanvraag automatisch naar het hotel. Het antwoord krijgt u binnen één werkdag in uw mailbox. Bij positief antwoord bevestigen wij uw bestel- bon. Bij negatief antwoord zorgen wij voor een aantal alternatieven, kan u hiermee niet akkoord gaan dan kan u kosteloos annuleren.
U kan de verzekering 24/24 u. telefonisch contacteren op het nummer +32 3 253 65 65. De medewerker zal u bijstaan van A tot Z. De telefoonkosten voor het contacteren van de alarmcentrale vanuit het buitenland worden ook volledig terugbetaald.

U kan een optie nemen voor 14 dagen. Na 14 dagen belt u ons kantoor (056 41 11 11) op om te bevestigen of te annuleren.

 
Wij vragen een voorschot van €95 per persoon binnen de 14 dagen na de reservatie, doo rbetaling van uw voorschot bevestigt u de reservatie. Indien u een verzekering neemt vragen wij u ook om dit reeds te betalen samen met het voorschot.
 
Bij ons nieuw systeem, zal u automatisch een bevestiging krijgen per e-mail van uw betaling. Bij laattijdige betaling krijgt u automatisch een betaalherinnering. Na één maand en twee betaalherinneringen zal uw reservatie automatisch geannuleerd worden. 
 
Het saldo wordt verwacht één maand voor afreis. De exacte data voor betaling staan op bestelbon van uw reservatie. Bij niet tijdigeg betaling van het saldo worden de kosten in rekening gebracht, zoals voorzien in de algemene & bijzondere reisvoorwaarden. Bij reservaties minder dan één maand voor afreis moet het volledige bedrag meteen betaald worden. 
 
Bij ongeval, ziekte, vervroegde terugkeer, repatriëring... moet u zelf financieel instaan voor alle kosten. Herman & Vandamme kan u natuurlijk bijstaan maar de kosten worden niet door de firma gedragen.

Herman & Vandamme is verzekerd tegen insolvabiliteit bij de verzekeringsmaatschappij Amlin.

Wij vragen wel om een aantal zaken bij de hand te nemen voor je belt, 

  • Vertrekdatum, bestemming & naam van het gewenste hotel. 
  • Naam & adres, telefoonnummer, mobiel nummer & e-mailadres. 
  • Waar wens je op te stappen? Op één van de opstapplaatsen op pagina 2 of kom ja naar onze centrale vertrekplaats in Menen? Heb je een parkeerplaats nodig in Menen? Graag dan het merk & de nummerplaats van de wagen(s).
  • Welke plaats wenst u op de autocar? Luxe 4 sterren of Royal Class? (Zie pagina 8 in de zomerbrochure voor meer info) 
  • Hoe zit de kamerverdeling ineen? Wie slaapt bij wie in de kamer? 
  • Wenst u een verzekering? Zie pagina 7, voor meer info. 
  • Heeft u opmerkingen of voorkeuren aangaande de kamers? 
  • Namen & geboortedata van alle deelnemers
  • Nummers van een contactpersoon in geval van nood. 
  1. In ons kantoor: Bruggestraat 517/519 - 8930 Menen
  2. Telefonisch via ons nummer 056 41 11 11. Onze medewerkers nemen dan zo snel en efficiënt mogelijk uw reservatie aan. 
  3. Via onze website www.hervan.be, kan u online cadeaubonnen aankopen en reizen boeken ongeacht onze openingstijden. 
    Vergeet dan ook niet dat u ook online moet betalen na reservatie. U kan uw voorschot en salde betalen via Bancontact, Visa, Mastercard & Paypal. Op deze manier krijgt u ook 5% extra korting op de basisprijs, naast de 5% vroegboekkorting. Op promoties is geen enkele korting van toepassing

U kan de betaling uitvoeren per overschrijving op het rekeningnummer BE66 3630 3013 8243, online betalen via Paypal, Visa of Mastercard of debetkaard. Ook in ons kantoor kan u betalen per bankkaart, Visa, Mastercard, Ecocheque of cash. 

  1. Deze krijgt u automatisch mee bij de reservatie, per e-mail. 
  2. U kan ze op de website vinden, www.hervan.be
  3. U kan een geprint exemplaar opvragen via ons kantoor, bel hiervoor 056 41 11 11, per mail via info@hervan.be of kom even langs in ons kantoor.