Maria Del Mar
Dit fantastische 4-sterrenhotel is ideaal gelegen op slechts 300m. van het strand en het centrum.
U kan er 's ochtends genieten van een heerlijk ontbijtbuffet, 's middags kan u dan weer terecht in het tuinrestaurant of in de koffiebar.
Het hotel beschikt over een zonneterras, binnenzwembad en fitnessruimte.
Errata
In de brochure op pagina 66 vindt u een promo met water en wijn.
Helaas biedt het hotel geen water en wijn gratis.
Dag 1: Afreis om 15.00 u. vanuit onze centrale vertrekplaats. De reis gaat over Reims / Parijs, waar een halte is voorzien met mogelijkheid tot avondmaal(facultatief). ‘s Avonds heeft u een film aan boord van de autocar. Nachtrit over de Franse autosnelwegen richting Dijon – Lyon
Dag 2: ‘s Morgens omstreeks 08.00 u. bereiken wij de vakantiebestemmingen. In het hotel heeft u de mogelijkheid een facultatief ontbijt te nemen. Vrije voormiddag. Onze kamers in het hotel zijn beschikbaar vanaf 12.00 u.
Dag 7,8,11,16: Na het ontbijt verlaten wij de kamers omstreeks 09.00 u. Facultatief middagmaal in uw vakantiebestemming en omstreeks 16.00 u. vertrekken wij richting België. Er is een halte voorzien in Frankrijk voor het avondmaal(facultatief). Terugreis via dezelfde weg als de heenreis.
Dag 8,9,12,17: Ontbijt, aankomst in België omstreeks 10.30 u.
Inbegrepen
- Vervoer per luxeviersterrencar voorzien van Onboard Entertainment Systeem, airco, bar, toilet en dvd
- Verblijf in hotel Marie Del Mar op basis van halfpension
- Showavond
- Daguitstap naar Tossa De Mar
- live optredens
Inbegrepen
- Vervoer per luxeviersterrencar voorzien van Onboard Entertainment systeem, bar, toilet, dvd en airco
- Verblijf in het hotel op basis van volpension
Niet inbegrepen
- Alle maaltijden en dranken tijdens de héén-en terugreis
- Alle dranken ter plaatse
- Facultatieve toegangsgelden en excursies
- Lokale taksen
- Reis-en annulatieverzekering
- Fooi voor de chauffeur
Supplementen
Supplement
Royal class: 20 EUR
all inclusive 8d all inclusive 8d kind |
€ 98,00 p.p. € 73,00 p.p. |
all inclusive 9d all inclusive 9d kind |
€ 116,00 p.p. € 87,00 p.p. |
all inclusive 12d all inclusive 12d kind |
€ 169,00 p.p. € 127,00 p.p. |
all inclusive 17d all inclusive 17d kind |
€ 268,00 p.p. € 198,00 p.p. |
Kortingen
Single: -25%
3de volwassene** -55%
Kind 0-1 Jaar** -85%
1ste kind 2-16** -85%
1ste kind 2-16** ( -70%
2de kind 2-16** -70%
**In dezelfde kamer met 2 volwassenen
Niet inbegrepen
- Alle maaltijden en dranken tijdens de héén-en terugreis
- Alle midagmalen en dranken ter plaatse
- Facultatieve toegangsgelden en excursies
- Reis-en annulatieverzekering 2021 (€3,60 p.p./dag)
- Lokale taks
- De fooi voor de chauffeur is vrijblijvend en is een uiting van Uw waardering en appreciatie
All Inclusive: € 63,30 p.p.
Faciliteiten
Corona Maatregelen
Kamers: |
Verwijderen van decoratieve elementen, briefpapier, toiletartikelen, strijkijzers |
Schoomaakpersoneel draagt berschermende kleding om de veiligheid te garanderen |
bij vertrek worden de kamers volledig gereinigd en gezuiverd om 100% veiligheid te garanderen |
bij het binnen komen van het hotel gelieve uw handen te ontsmetten |
gemeenschappelijke ruimtes: |
Verbeterde reiniging van de gemeenschappelijke ruimtes, speciale aandacht voor badkamers, deurklinken, liftknoppen |
Strategische plaatsing van ontsmettingsgelautomaten in de gemeenschappelijke ruimtes die regelmatig gecontroleerd en gereinigd worden. |
Tapijten worden verwijderd en minder decoratieve elementen |
plexi glas voorzien in de receptie om bescherming te garanderen tussen medewerkers en gasten |
gym: ieder apparatuur word ontsmet na gebruik |
liften gelieve enkel gebruiken met leden van dezelfde kamer of gezin |
Zwembaden & wellness: |
Meer afstand tussen de hangmatten: meer veiligheid en comfort. |
Schoonmaken en saneren van het zwembad, inclusief de hangmatten, met reinigingspray |
Zwembadhanddoekenservice volgens de nieuwe ontsmettingsprotocollen. |
Binnenzwembad volgens capaciteit en afspraak, tussen iedere afspraak wordt er schoongemaakt |
buffet restaurant & bar: |
Beperkte capaciteit, veiligheidsafstand en tafelindeling door onze medewerkers. |
Gemarkeerd parcours om een minimum aan contact tussen de gasten te verzekeren |
menukaarten enkel op verzoek |
verwijdering van textiele tafellinnen en vervangen door een papieren tafeldoek voor eenmalig gebruik |
bij het binnen komen van het restaurant ben je verplicht om een mondmasker en handgel te gebruiken |
Shows & Entertainment: |
beperkte activiteiten die in de buitenlucht door gaat |
Meer buiten |
Veilige afstand tijdens groepsactiviteiten |
Medewerkers: |
Medewerkers dragen beschermende kledij om de gasten en hun eigen veiligheid te garanderen |
opleiding over COVID-19 maatregelen en vertrekking van persoonlijke beschermingsmiddelen aan het personeel |