Helpdesk +32 (0)56 41 11 11
  gesloten , bereikbaar vanaf maandag, 09h00
Bel me terug

Bijzondere reisvoorwaarden

Bijzondere reisvoorwaarden Herman & Vandamme:

1. Hoewel de prijzen in deze brochure met zorg zijn berekend, kunnen fouten voorkomen. Wij behouden ons het recht voor deze fouten te corrigeren. Raadpleeg daarom hieromtrent steeds ons kantoor.

2. Soms zijn wij genoodzaakt om, wegens omstandigheden al dan niet afhankelijk van onze wil, een bepaald aanbod tijdelijk of blijvend te schrappen. Wij staan echter steeds ter beschikking om u een alternatief te bieden voor de niet-beschikbare accommodatie of het niet-beschikbare transport.

3. Het aanbod in deze brochure geldt steeds tot uitputting. Deze kan zich vroeger of later dan voorzienbaar is voordoen door omstandigheden, onafhankelijk van onze wil. Zo is het mogelijk om ‘op aanvraag’ te boeken, d.w.z. dat de beschikbaarheid bevestigd moet worden door het hotel. Wanneer het hotel niet kan bevestigen zullen wij u een alternatief voorstellen of de betaalde reissom terugbetalen.

4. Internetkorting is niet cumuleerbaar met andere kortingen dan vroegboekkortingen. Wie via internet boekt en de internetkorting verkrijgt moet alle bedragen volstorten via de website www.hervan.be.

5. Vroegboekkorting is enkel geldig op de basisprijs. Vroegboekkorting is niet geldig op promoties.

6. Op promoties is geen enkele korting geldig dan korting voor alleenreizende en kinderen.

7. U kan een bijzondere wens doorgeven van uw voorkeur. Het hotel probeert hier zoveel mogelijk rekening mee te houden maar dit is echter nooit een garantie.

9. Elke klant heeft recht om één standaard reiskoffer mee te nemen. Een standaard reiskoffer heeft de afmeting 80 cm x 60 cm en een gewicht van maximaal 25 kg. Wie meer meeneemt betaalt hiervoor een supplement. De chauffeur zal dit controleren zowel tijdens de heen- als terugreis. Klanten zijn ten alle tijde verantwoordelijk voor hun eigen bagage. Herman & Vandamme staat niet garant voor eventuele diefstal.

10. Betaling: Wie telefonisch of in ons kantoor boekt moet binnen de 14 dagen een voorschot volstorten. Wie online boekt moet onmiddellijk en online het voorschot betalen om de boeking te bevestigen. Voor reizen meer dan 3 dagen vragen wij een voorschot van € 85,00 per persoon (ook bij promoties of acties) Voor reizen minder dan 3 dagen vragen wij een voorschot van € 50,00 per persoon (ook bij promoties of acties) Eén maand voor afreis vragen wij het volledige bedrag te betalen. Wij werken alleen met de bestelbon, we sturen dus geen ticket, voucher of extra bevestiging. Bij boekingen minder dan een maand voor afreis moet het volledige bedrag onmiddellijk betaald worden.

11. Wijzigingen: - bij wijziging van de naam van een reiziger, de taal van de reisdocumenten, op- en afstapplaats, het kamertype of regime : € 12,50 per persoon tot 56 dagen voor vertrek, € 25,00 per persoon vanaf 56 dagen voor vertrek. - bij wijziging van hotel, bestemming, vertrek- of terugkeerdatum : € 12,50 per persoon tot 56 dagen voor vertrek, € 38,00 per persoon vanaf 56 tot 21 dagen voor vertrek, € 75,00 per persoon vanaf 21 dagen voor vertrek tot en met de afreis zelf.

12. Verbreking door de reiziger De reiziger kan te allen tijde het contract geheel of gedeeltelijk verbreken. Indien de reiziger het contract verbreekt wegens een aan hem toe te rekenen omstandigheid, vergoedt hij de schade die de reisorganisator en -bemiddelaar lijden ten gevolge van de verbreking. De schadevergoeding is als volgt forfaitair bepaald voor alle bestemmingen: - voor een annulering van 56 dagen voor vertrek: € 25,00 per persoon. - voor een annulering vanaf 56 tot 21 dagen voor vertrek: € 75,00 per persoon. - voor een annulering vanaf 21 dagen tot 3 dagen voor vertrek : € 186,00 per persoon, beperkt tot de totale reissom per persoon. - voor een annulering de voorlaatste dag of de dag van vertrek: 100% kosten.

13. Klachten Mensen die ter plaatse een probleem hebben of ontevreden zijn vragen we om onmiddellijk het kantoor van Herman & Vandamme te contacteren ( 0032 56 41 11 11). Tijdens de openingsuren kan u onmiddellijk terecht bij een van de medewerkers, buiten de openingsuren krijgt u het noodnummer door waar u, altijd en onmiddellijk iemand kan bereiken om uw probleem of klacht te verhelpen. Wanneer u slechts de hostess, gids of chauffeur aangesproken hebt tijdens de reis kunnen wij u na de reis niet meer helpen. Klachten zijn dan echter niet meer geldig.

14. Uitsluiting van deelname Een klant die zicht misdraagt bij vertrek, op de autocar of in het hotel: zoals lawaai, vernieling, diefstal, andere hotelgasten lastig vallen… Behoudt Herman & Vandamme zich het recht om de (verdere) toegang tot de reis te weigeren. Wie uit het hotel wordt gezet krijgt geen terugbetaling voor de nachten en terugreis die hij of zij niet genoten heeft! De kosten voor een ander hotel en heen- of retour zijn ten laste van de klant.

De prijzen en voorwaarden in onze brochure en website werden met zorg opgemaakt. Menselijke- en drukfouten kunnen we echter niet uitsluiten. Wij behouden ons hierom het recht om deze fouten te corrigeren. Gelieve Hieromtrent het kantoor te raadplegen.

 

Sluiten Bel me terug

Vul uw telefoonnummer in en klik op 'Bel me terug'. Wij bellen u onmiddellijk terug tijdens de openingsuren.